Biranne7 Bu hapı kadın doğum doktorum bana yazdı emzirme boyunca içmemi söyledi bebek için galiba, devlet de ödemiyor biraz pahalı sürekli kullansam mi bilemiyorum o yüzden siz kullandınız mı
Sesss_s Biranne7 bende hamileyken kullanmıstıö fazdan bir paket almıstım dogum sonrası kadın dpgum doktoruma soyledim oda bana kullanmam gerektigini Soylemişti Bende bitene kadar kullandım ama iki günde yada üç günde bir aldım başlarda sonra hep hafda bir aldım . Sütmede fayda saglıcagınu soylemişti ben o yüzden kullandım ocea markaydı cok yüksel degildi fiyatı o zaman 75 tl sanırım şimdi ne kadar bilmiyorum