Tgcalpr bizimki ilk düştüğünde koşa koşa hastaneye gitmiştik telaşını normal annelik babalık korkuyor insan , doktor 2 saat uyutma gece yarısına kadar da saat başı dürt bi iki kimildasin yeter kusması gözlerde kayma vs yoksa demişti, onun dışında röntgen falan da çektiler acilden girmiştik, bizimki koltuktan düşmüştü ama sonra çok düştü çarptı kafasıni hala bazen dengesi şaşıyor çarpıyor yürürken ama daha rahatım 😊