Kbrnr alerji olmus olmayasın yada yan etki yaptı sanırım bende bi ara acile gitmiştim adet sancısı için bı iğne vurdular sedyeden kalktim biraz ilerledikten sonra yer altimdan kayıyordu sanki etrafa bakinim dedim her taraf her yerdeydi 1 saat sürmüştü etkisi megersem alerji yapmış bunyem kaldırmamış manyak gibi hemen doktora görünmedim dışarda bekledim içeri girip şikayeti anlatınca yan etki yapmış bidaha bu tür bı iğne vurdurmaa falan demişti kalp krizine kqdar yolu var beklenmeyen bı yan etki görünce hemen haber vermen gerekiyo bence sende bi doktora git