4 aylık bebeği olan anneler watsap grubu kurmaya ne dersiniz
nefes_ikraamm benide alabilirsiniz
nefes_ikraamm 4 ay 14 günlük oğlum ,ben de katılabilirim
nefes_ikraamm 3 ay 22 günlük instanızı yazın kuralım kızlar
nefes_ikraamm 4 aylik olduk bende variim 😊
Ben 🤗
Gezginprenses üç kişi daha yazsinda
Gezginprenses ınstagram hesabımdan yazabilirsin önce seyma_kutbay
Tamam bi üç kişi daha yazsın olusturalim
Kızım iki buçuk aylık olmaz mı 😄😄
Zumra66 olur neden olmasin
nefes_ikraamm tamam bende katılayım kızlar
Bende varım 🤗
Benimde 3 ay 20 günlük bende isterim 😊
Yagiz2626 numaram 05539646715ismim şeyma kutbay
Bendeee
Merhaba 🌸 biz de 4 ay 18 günlüğüz. Çok iyi olur ek gıda tarifleri galan da paylaşırız
Haticelif ismim şeyma kutbay numaram 05539646715
Bende varım 😊
4 ay 7 günlük ben de varımm😍
Lila08 05539646715 numaram ismim şeyma kutbay
nefes_ikraamm ınstagram hesabımdan yazabilirsin önce seyma_kutbay