Brsen00 ya burda 14 15 18 aylık çocuğun bile yeni yürüdüğünü söyleyen anneler var her çocuk gercekren bir olmuyor ki . Bu millet sanki kendi bakıyor ilgileniyor gibi herseye bi yorumlarıı var hiç takılma kendini hazır hissettiğinde yürür . Ben inan hiç çaba sarfetmedim mesela kendi oturdu kendi emekledi kendi yürüme çabasına girdi ilk oğlumda erken yürümüştü 9 aylıktı yürüyordu ama 15 gün hastane de yattı çocuk yürümeyi unuttu 1 haftada toparladı misal . He he de geç 😊