Ben balayında kullanmıştım sadece üç gün kullanılıyor demişti eczacı. Adet gelmeden önce yaklaştığında içilmesi gerekiyormuş bende ama geldi dediğimde o zaman günde 2 tane iç demişti bende öyle yaptım gerçekten geciktirmişti. Adını hatırlamıyorum ama markası bayerin sarı ambalajı vardı