gurbet_gelini12 Ebrushkaa o değil de normal mesaj da da sürekli gelıyor hesaplara girmek için eltimün hesabına girip para çalmışlar gerçi keşke daha fazla alsalardı bızım borcumuzu vermediler bare ordan alsalarda🤧🤧
Civciv123 gurbet_gelini12 Sormanız hata bu devirde kimse kimseye 5 kuruş vermiyor kaldı ki 5 bin 😁 Dolandırıcıyım ben diye bağırıyor
Fasulye12 gurbet_gelini12 bunu bilmem de ,burada çok denk geldiğim ve sürekli şikayetler okuduğum “ durunun bandaları “ hesabı da dolandırıcıııııı📣 Belki alışveriş yapmayı düşünen olur da ağlarına düşer diye belirtmek istedimm 🌸😀