Sefa-Eda Mervesmm evolvia Ac kullanıyorum 4 aylık ikizlerime, mamanın kıvamı baya koyu ve yağlı, su veriyorum..
Mervesmm Yagmur988 bizim mama biraz katı olduğu için şu verip vermeme arasında kararsızım siz de mi bu mamayi kullaniyorsunuz