Esen3535 hiç bilmiyorum ki valla ben minyon tipliyim hamileliğimden beri bebeğimin gelişimi hep yavaş ve en alt düzeyde en son sınırda gidiyoruz hep biraz yapısal da olabilir diye düşünüyorum şahsen ben hem sağlam çocuğa hemde cerrahpaşa eğitim araştırma hastanesine gidiyorum araştırmalarımız devam ediyor