Merhaba iyi akşamlar kızım 2 bucuk yaşında. Annesiyle birlikte etkinlikler yapan bebeklere o kadar çok özeniyorum ki ben kızımla yapmaya kalktığımda ortalığı mahfeder ağzına alması çok tehlikeli olan şeyleri ben alma dedikçe ağzına alır , kaçtane hikaye kitabı aldım özenerek ,etkinlik kitapları hepsini mahfetti yırttı,ha birde bir yere götürdüğümüz zaman avm gibi falan oraya buraya saldırır bende korkarım bişey dökecek kıracak diye. Ne zaman böyle kendine zarar gelceğini bildiği yaşa gelecek ne zaman bebeklikten çıkacak çok merak ediyorum kreşede gidiyor, öğretmeni bile dedi ben hiç bir şeyden bahsetmeden hayır yapamazsın kelimesini hiç bilmiyor diye kızım yapmaması gerektiğini söylendiği anda dahada inadına yapıyor gerçekten çok özeniyorum çocuğunun elinden tutup yürüyen insanlara ben hep tetikteyim çünki arabaların önüne atlıyor bu durum sizde ne zamn düzeldi 🤦🏻♀️