Bizde yeni 4. Aya girdik. Dakikalarca sağım yapıyorum ama gram süt gelmiyor. Ama bebeğim emince geliyor. Bence pskoljik olarak ve anne bebek arasındaki bağa bağlı bişey bu emzirme. Bence üzerinde çok durma çünkü düşündükçe iyice stres yaparsın sütünü etkiler. Aylık kontrollerinde sorun yoksa devam et. Hee çok aklın takılıyorsa haftada bir git sağlık ocağına kilosunu ölçtür. Sütün az gibi hissediyorsan bol su ve beslenmene dikkat et.