dammla 40ı çıkana kadar her gün yıkadım,şuan 2 aylık,iki ya da üç günde bir yıkıyorum.. İçine kolsuz atlet,üzerine de uzun kollu çıtçıtlı ya da alt üst takım giydiriyorum başından beri..Öyle kat kat hiç giydirmedim ,doktorumuz da tek kat yeter normal de bir örtü kafi dedi,oda sıcaklığı da 22-24derece olmalıymış.Terleyip hasta olma olasılığı daha yüksek oluyor.Bana da giydir giydir Dediler birkaç gün dinleyip giydirdim kızım hasta oldu..Doktorum evin derecesini düşür dedi ve ertesi gün kızımın öksürüğü kesilmişti neredeyse..Güzelce uyar senin haricinde kimse düzeni değiştirmesin bu sefer giy soy daha beter olur günah..