10 aylık bebeğim 2 diş çıktı yeni ısırıyor emerken ve çok canımm acıyor hayır falan diyorum ama umurunda değil
Biberon emzikte kullanmadı silikon uç denedim ama asla kabul etmiyor tepki vermemeye çalısıyorum oda olmuyor bıçak gibi keskin mama da içmiyor emmek zorunda nolur yardım edin