Aaddaa Ek gıdaya geçmemize 1 hafta kaldı sizler ne ile başladınız ben yoğurt sebze meyve şeklinde düşünüyorum siz neler yaptınız ilk
ElifDeniz21 Aaddaa Bende ilk yoğurtla başladım daha sonra 3 gün kuralı ile patates havuç vb.sebzelerle devam ettim
aselinnannesi20 Aaddaa bende yoğurt ile başladım sonrasında 3 er gün kuralı ile alerji denemesi yaptım sebzeleri,meyve püreleri yaptım kendim pürelerden sonra sebzelerde çorba şekline geçtim dr bugün yayla çorbası tarhana vs geçebilirsin dedi bakalım ☺️☺️
kasimonbes Aaddaa bizde gecicez insallah ama kabiz olmamasi icin napiliyor bilen varsa valla cok makbule geçer
Olimbonii kasimonbes sebze purelerine ve corbalarina bir iki damla saf zeytinyağı dokebilirsiniz kabız olmamasi için
kasimonbes Olimbonii oyle yapip hala kabiz olanlar varmış o yuzden cekiniyorum. Bir de kabiz oldugunu nasil anlayacagiz
Olimbonii kasimonbes Ben o sekilde yaptim kabiz pek olmadi ha olduğu anlarda oldu taş gibi yapiyodu resmen ve yaparken kipkirmizi oluyodu baya zorlaniyodu yoğurt bagirsaklarini cok calistirdi yogurt verdim kabiz oldugunda bide kefir verdim bagirsaklari guzel calistiriyor
YagizAlinin_annesi Olimbonii kefir hazır mı aliyorsunuz sade şekilde mi veriyorsunuz yoksa meyve ile mi ??
Olimbonii YagizAlinin_annesi meyveli suanlik vermiyorum sade veriyorum genelde annem mayalar ama her zaman olmuyor o zaman a101 deki altinkilic sade kefir aliyorum onu içiyor