benoyleuygungordum_ honeyybee_ merhaba ayak koyma yeri sağlam değilmiş diye yorumlar okudum çabuk çıkıyormuş birde sallanıyormuş çok sağlam değilmiş aslında çok beğendim ama bu yorumlar kafamı karıştırdı siz herhangi bir sorun yaşadınız mı