Ebruarsln Maalesef günde emesi az emiyor, günde en az 2 bez en fazla 3 bez değiştiriyorum .çok yıpratıcı bir dönem ,emmek istemiyor sizce nasıl bu ayı atlatabilirim tavsiyeleriniz neler Kızlar ?
didemnacar Ebruarsln bende şuan tam olarak öyleyim iştahsızlık vs. Uykuya direnç herşey var. Geceleri sinir krizine girmemek için kendimi zor tutuyorum
didemnacar Ebruarsln ben biberonu coğalttım seviyor diye ama onuda istemiyor. Kucağımda hoplata hoplata emziriyorum.
Demiral Ebruarsln aynı durumdayız çıldırmak üzereyim uyumuyo beslenmeye direniyo geceleri çok sık ağlayarak kalkiyo inşallah çabuk geçer bu dönemleri zira psikoloji kalmadi
Ebruarsln Demiral inşallah kolaylıkla gecer çok yıpratıcı bir dönem Allah kolaylıklar versin cümlemize 🤲🏻
Mervenoluyoruz Ya benim bebeğim 3 aylık olucak doğduğundan beri çok sakin ağlamayı bile beceremiyor iştahlı acaba 4. Ay gelince beni de böyle şeyler mi bekliyor hiç atak falan yaşamadım bu güne kadar korkuyorum valla
Ebruarsln Mervenoluyoruz inşallah yaşamassınız her çocuk aynı olmuyor ama çok zor bir dönem olduğunu söyleyebilirim
BabyKayra Geçecek merak etmeyin ama bir süreliğine geçiyor. Nerdeyse her ay atak var oğlum şuan 14 aylık bi atak bitiyo bi diş başlıyo uykuya düşkün olmasına rağmen atak ve diş döneminde saçımı başımı yoluyorum. Dün hızımı alamayıp alnımı çizmişim resmen. Atak ve diş dönemi bitene kadar asla rahat yok onu anladım
mLyyk Ebruarsln benimki de emerken ağlıyor. Genelde mama veriyorum onu da yarım yamalak içiyor. Sürekli çığlık atıyor ne biçim atakmış