Merhabalar, bebeğim 3.5 aylık son zamanlarda 2 3 dk dan sonra kendini ger çekiyor tekrar memeye sarılıyor oyun mu oynuyor yada doymuyor desem süt olan memeye de aynısını yapıyor. Neden olur sizce? 2 dakıkadan sonra böyle yapması garibime gidiyor. Daha uzun emiyordu sanki doymuyor gibi hissediyorum annelik içgüdüsü olarak. Benim gibi yaşayan varmı?