Bebeğime lor peyniri yapıyorum. Geçen hafta çok güzel olmuştu. Bu sefer aynı miktar sütten hem az lor çıktı hemde suyu yeşilimsi olmadı. Süt kaynarken içine limon ve yoğurt koydum. Kesilmedi yine yoğurt limon ilave ettim biraz kesildi. Suyu da beyaz. Acaba tam yapamadım mı? Suyundan tekrar lor olur mu? 🥴