Miraymomm Bizde malesef taşma oluyor ara ara premium care de.Dün bebeğim 8 e doğru uyudu.Bazen sürekli kalkıyor döne döne uyuyor emzirerek geri uyutuyorum.Sabah bir baktım sağ bölgesi uyku tulumunun içi dahi ıslak.İnanılmaz üzgünüm ihtiyacını farkedip de karşılayamadım diye.Sürekli uyanmıştı bebeğim,bir ara bakayım dedim yan döndü açamadım tulumunu.
Keşke diğer uyandıklarında baksaydım. En iyi prima tutuyor sanırım ama o da taşma yapabiliyor