Merhaba, bebeğim 1 yaşında ve ilk aylarından beri sallanarak uyuyor. Ben uyutuyorsam emzirme+sallamayla uyuyor. Bu şekilde uyuduğunda yarım saatte bir bazen 1-2 saatte bir uyanıyor gece uykusundan. Bir daha emip sallanıp geri dalıyor uykuya. Bu zaten yorucu oluyor benim için bu şekilde. O da iyi alamıyor bence uykusunu. Buna ek olarak bir de uyku gerilrmesi yaşamaya başladık, emerken hoplatırsam kucağımda o şekilde uykuya dalıyor bu sıralar bazen. Zor dalıyor yani. Uykusu var mesela ama emerken kendini gerdiriyor, geri itiyor vücudunu. Ayağıma alınca da kendini kaldırıyor veya ağlıyor emmek için. Öyle oluncs hoplatarak çareyi buldum. Hadi bir şekilde uyuyor bu şekillerde ama gece beşiğinde yatan bebeğim sabah yanımızda uyanıyor. Yani gece emerek uyumayı istiyor. Bazı geceler çok yorgunda 2 kere falan kalkıyor ama bu çok nadir. Ben uykuma yenik düştüğüm için kendim sebep oldum biraz bu emerek uyuma olayına ama nasıl çözeceğim hiçbir fikrim yok. Uyku eğitimine birkaç kere yeltendim fakat olacak gibi değildi başarılı olamadım. Emme desteğini azaltayım, sadece sallama destekli uyusun bari dedim ama yok onda da çok sık kalktı pert düştüm ertesi güne. Bana önerebileceğiniz bir yol var mı