Merhaba arkadaşlar kızım 39 günlük ilk kalça ultrasonuna girdi sağ kalçasına geri dediler 57 derece çıktı sol iyi. 20 gün çift bez kullandık tekrar gittik iyileşmiş dediler ama başka doktor baktı emin olamadım. Bu defa ortopediye gittim sağ kalça 55 dedi Pavlik bandaj verdi böyle bir durum yaşayan var mı? Kafam allak bullak