Sekeranne4 Yarın kargoya verıcem kodla mı verıcem adresıyle mı kod yazıyo adres yazmıyo nasıl yapıcam kızlar
Busbusana Sekeranne4 sadece kod yeterli adres koda göre çıkıyor.Dolap uygulaması diyip kodu verim yeterli
Nazlibebegim Sekeranne4 dolaptan kargo gondericem diyorsunuz onlar kod istiyor kodu söylüyorsunuz bitiriyor alıcının adresini gizlilik açısından siz görmüyorsunuz
ikizannesi000 Sekeranne4 önce satıklarım kısmından bos bir kargodan kargo kodu alıp güzel paketleyip kargodaki çalişana dolaptan ürün göndericeğim diyin kodu isteyecek verin şip şak bitiyor 😊
ikizannesi000 Sekeranne4 önce satıklarım kısmından bos bir kargodan kargo kodu alıp güzel paketleyip kargodaki çalişana dolaptan ürün göndericeğim diyin kodu isteyecek verin şip şak bitiyor 😊
bluem satiklarim kismindan ilk kargo secin ondan sonra kod cikacak onunla kargoya vereceksiniz baska bseye gerek yok