Arkadaşlar iyi günler. Kızım 28 aylık. Büyüklerle konuşurken biraz çekingen ama öyle aşırı derecede korkmuyor. Ben çalışan anneyim. Şuan kızıma evimde kız kardeşim bakıyor. Yalnız ilerleyen zamanlarda kreşe vermeyi düşünüyorum. Yalnız öncesinde kreş ortamını görsün diye avmlerdeki küçük kreş tarzı yerlere götürüyorum. Kızım girmek istemiyor korkuyor girse bile yanına başka bir çocuk yaklaşınca başlıyor feryat figan ağlamaya ben çıkmak istiyorum diyor. Ne yapacam bilmiyorum. Lütfen önerilerinizi ve tecrübelerinizi aktarır mısınız bu durumda olup atlatan oldu mu? Şimdiden teşekkür ediyorum