Elif_kaya42 Selam anneler . 7 aylık kızım için bayramlık bakıyorum hâlâ bulamadım . Instagram’da çok fazla site var ama güvenemiyorum malesef . Siz neler aldınız ve hangi sitelerden alışveriş yaptınız . Yardımcı olursanız sevinirim
Esra26 Elif_kaya42 valla ben bugün mağazalara baktım ama hep yazlık şeyler gelmiş, e bayramda hava serin olur ki daha bebeler üşür🤷🏼♀️ elim boş döndüm valla
Toprak_efe Elif_kaya42 valla almadım her yerde yazlık beğendiğim yazlık ürünlerden aldım ama zaten bu havalarda anca kışlık giyebilirler elimde patlıyıcak seneye giyemeyecek o yüzden evdekilerde kombin yapıcam
Gulayozden Elif_kaya42 merhaba instagramdan bi hayal bi cocuk sayfasından elbise aldım bebeğime tavsiye ederim güzel elbiseler var.
Toprak_efe Elif_kaya42 Hm’de çok güzel ürünler var bakabilirsin ama yeni Sezon genel de kızsa bebeğin külotlu çorapla kombin olur sıcakta tutar