Yalin bende ilk defa karsilasiyorum ve ilk defa duydum sonra acaba bizdekide boyle bisey olabilirmi diye düsundüm 3 haftayi geckindir nerdeyse var kızarıklik ve iyilesmiyor cocuk doktorunada gosterdim ama oda anlamadi mikostatin vermisti pamukcuk icin onu kullandim oda gecirmedi agiz yarasi icin hemde eger gecmezse alerjiden randevu al dedi olmadi götürücem esimde caninin yanmasindan korkuyor kiyamiyor götürmek istemiyor o yuzden ama bebegim icin dayanmak zorundayi keske birazda o yonde dusunce bide bronsut oldugumuz icin hiriltimizda var hala suan hasta degil ama balgam atiyor kakadan süt alerjisi diye yazinca nete birden fazla sey bizede uydu bi kan yok kakasinda o kadar.