keremikooom Kızlaaar ankastre seti almam lazım, mutfağın fotoğrafını yüklüyorum, diğer beyaz eşyalarım beyaz, sizce ankastre ne renk olmalı ve marka ne tercih etmeliyim, sizler neler kullanıyorsunuz?
ehlenmomyy keremikooom benimkilerde beyaz aslinda ama cam istemedigim icin emaye siyah set aldım profilonun 6.500dü fyati sene başi
Cyerg keremikooom marka önerisi veremiyorum ama siyah alma, beyaz cam diye geçiyor heralde onlar çok güzel temizligi de kolay. Siyahtan uzak dur 😹
Birkizbiroglan keremikooom siyah asla almazdım çok pişmanım o lekeleri geçirmek için canım çıkıyor siliyorsun hala lekeli toz tuz dökülse hemen belli ediyor beyaz alırdım kesinlikle
Hep_oyle_olur_zaten Birkizbiroglan benimki de siyah ama leke falan bırakmıyor hatta sadece ıslak bezle siliyorum su lekesi bile kalmıyor söylendiği kadar toz da belli etmiyor temizliği kolay ben memnunum ya belki markadan markaya degisiyordur
Egiskom Ben Arçelik gri kullanıyorum ama sizin mutfağa beyaz set daha iyi gider sanki. Amannn siyahtan uzak durun 😂
Furkans_Mom_2018 Egiskom merhaba Arçelik griden memnun musun? Ben de Arçelik’ten gri aldım daha gelmedi
minikmisimben Furkans_Mom_2018 benimki de Arçelik vizon rengi vardı onu almıştım o zamanlar 8 yıl oldu maşallah bir sorun yaşamadım☺️
Furkans_Mom_2018 minikmisimben yani ben de gördüm mağazada beğendim aldık ama henüz gelmedi de acaba temizliği vs nasıl olur siyah renk zor oluyo diyolar o açıdan sormuştum ☺️
minikmisimben Furkans_Mom_2018 açıkçası vizon renkten çok memnunum gri de bence çok belli etmez su lekesini diye düşünüyorum siyah çok sıkıntı