cupacakes üzülmeyin o psikolojiyi anlıyorum ama artık bunun farkına varıp hayatınızı sürdürün bende ikizlerimden sonra gebe kalmıştım çok üzülmüştüm çok ağlamıştım sonrada hamileliğim sona erdi biraz kendimde suç aramıştım istemediğim için Allah nasip etmeyip aldı diye bir de ona üzülmüştüm zamanla alışırsınız keşke kalsaydı benimle şuan yürüyecek yaşa gelirdi