Kızım 21 aylık. Yabancı görünce, odaya biri girse, biri onu sevmek istese inanılmaz bir şekilde ağlıyor ellerini yüzüne getiriyor. Biliyorum kalabalığa götürün vs diyeceksiniz ama oyun grubuna gidiyor haftspnları hep dışarıdayız bir türlü aşamıyoruz bu durumu. Geçenlerde bu durum için oturdum ağladım sinirlerim bozulduğu için . Başına gelen var mı geçecek mi ne yapcağımı şaşırdım. Evden çıkamıyoruz ağlar dışarıda diye. Nasıl tepki vereceğimi de bilmiyorum artık.