[silindi] Elimde 400 ml mama var 2 defa uçağa binmek için yaptım ama bebeğim kullanmadı şu an izmirdeyim izmir bornova civarı ihtiyacı olan varsa kullanamadık özelden yazabilir
[silindi] pinarkocak07 kutusuyla duruyor sadece 2 defa mama yaptım uçağa binmek için kızım meme reddi yapıyor uçakta kulağı tıkanmasın diye, biberon ve emzik de almıyor o yüzden bir daha kullanamadım kutusuyla duruyor içinden 2 mamalık kullandım