Ayse5100 Kızlar merhaba ben henüz doğum hikayemi paylaşamadim erken doğum yapmıştım bir buçuk ayda da kalça ultrasonu var dediler bugün gidip çektirdik sonuç olarak doktor sağ kalçası çok gelişmemiş annesi ama korkma bunlar normal düzelir dedi iki bezi üst üste bağla bir ay sonra tekrar ultrason çektirip kontrole gel dedi benim moralim çok bozuldu acaba başına böyle bişey gelen var mı
Busbusana Ayse5100 bizimde erken doğdu sol kalçası tam kapanmamıştı 1 ay sonra tekrar çektirdik.Düzelmişti.3 ayda toparladı düzelir merak etmeyin
Ause-32 Ayse5100 korkacak bir şey yok ben aile hekimliğinde hemşireyim erken doğan bebeklerde bu durum oluyor en doğru kalça çıkıklığı iki aylıkken bakılıyor daha erken götürürsen bu tarz bezi üst üste bağla falan diye kafa karıştırıcı durumlar oluyor ama düzelir merak etmeyin endişe edecek bir şey değil
Gunes789 Ayse5100 bizim de öyleydi 6.ayda düzeldi. İki ay çift bez taktık. İki doktor önermedi iki doktor önerdi çift bezi
Cml_eym Oğlumunda doğduğunda kalça cıkığı vardı.1 ay çift bez kullandık.Çok şükür 1 ay sonra ultrasonda hersey normaldi.Bence çok panik olmayın düzelir inşallah
bakma-bana4 Cml_eym çift bez neden peki ? Ben bezini belden bagladigimiz kısmı bol.birakiyorum da genellikle 26 günlük bebeğim var , acaba sıkı mi yapmam lazım
Cml_eym bakma-bana4 bize doktor sıkı bağlayın demisti.bizde sıkı bağladık ama abartılacak kadar değil tabi ki.
bakma-bana4 Busbusana kundak yapmıyorum ben , yarım kundak yapıp bacaklarını bol.birakiyorum , bezinid cırt cırt kısmını bol.birakiyorum hep , Birden dedim çift bez felan yazilinca acaba sıkı olsun diye mi iki bez takılıyor diye düşündüm
Busbusana bakma-bana4 yok çift bezin mantığı bacakları açmak kalçalardan.kurbağa pozisyonu mantığı gibi.Ama bizim doktorumuz çift bezi önermedi hiç doktordan doktora değişiyor
Eeparlak Gunes789 ne zaman öğrendiniz kalça çıkıklığını? Doktor sadece çift bezle devam etmenizi mi söyledi yoksa bandaj vs kullandınız mı
Gunes789 Eeparlak ilk gittiğinizde 1ay 20günlüktü kalça gelişim geriliği dediler. 3aylık gittik olmadı 4aylık gittik röntgen çekldi hala gerilk var ama çok az oyüzden çift bez dedi ben üç doktora götürdüm. En son iki ay çift bez taktım 6ay 5günlükken götürdüm şükürler olsun düzelmiş ama dediğim gibi bizimki çok azmış. Bi doktorum 5-6.ayda düzelebikiyor demişti. Ama bi tanıdığımıza da bandaj verdi. Yani ölçüme bağlı