Prensesss_annesiii Kızlar kızım 4 yaşında r harflerini söyleyemiyor cümlelerri tam ceviremiyor mesela benim adim Esra eşya diyor acaba tam olarak ne zaman konuşur Dr goturmelimiyim
Meltemmmmmm Prensesss_annesiii seni üzmek istemiyorum ama geç bile kalmışsınız. Bence geç konuşur normal diyen insanları hiç anlamıyorum, bir doktora götürün içiniz rahat etsin duruma göre kreşe verip durumunuzu hızlandırabilirsiniz
minnosvetontis Prensesss_annesiii bi akrabamin kizida bu sekildi baya cumlesi anlasilmiyordu harfleri yutuyordu ilk okulda sknti yasadi diye biliyorum okumak istemiyorim vs diyormus anlasilmadigiki dusundugu icin tam detayini bilmesem de bu sekilde hee suan gayet iyi ama eskiden bu sekildi.. aslinda bu dil terapistleri vs var oralari bi arastirin bence yaslari kucukken halledilir bu sefer buyuduyunde sknti yasiyanlar olabiliyor arkadas ortamlarinda vs sanirim..
Dondurmalikahve Prensesss_annesiii R harfi söyleyememesi normal tek sınırı r harfi mi benim oğlum da konuşurken bazı harfler çıkaramaz çocuk gelişimci normal gördü düzeltiyor zamanla
Ikicocukbiranne Doktorluk bir şey olduğunu zannetmiyorum ben de aynı şekilde s ve f harflerini söyleyemezdim okula gidene kadar. Konuşmama sorunu cümle kuramaması, kelime dağarcığı yetersiz olması vs yoksa harf taffuzu sıkıntı değil evde egzersiz yaptirin
Ikicocukbiranne Prensesss_annesiii kendiniz online terapi aldırabilirsiniz dil terapistinden. 4 yas için r harfini söyleyememesi normal kabul ediliyor mesela, ama konuştuğu şeylerin %75inden fazlasının diğer insanlar tarafından anlaşılması gerekir
Dondurmalikahve Prensesss_annesiii Şuan doktorluk durum yok ki çocuklar doktoruna sorun ama yok sadece r harfi diyememesi sıkıntı değil 6 yasa kadar normal kabul edilir.
Alyaninannesi01 Prensesss_annesiii benim kızım da mayıs sonunda 4 yaşına girecek . Oda yani yavaş yavaş düzeltti cümleleri net söylüyor . Ama tabi ben anlıyorum herkes anlamıyor . Anneanne babaanne dedeleri anlıyor . Bana göre normal ama siz yine de istiyorsanız götürün .
giresun Prensesss_annesiii benim kuzenimde öyleydi hatta ⅚ yaşına kadar sonradan kendiliğinden düzeldi zamanla kelimeleri düzeltebilir biraz evde kendiniz egitebulirsiniz
Moniza Prensesss_annesiii benim kızım 4.5 yaşında bırakın r leri 6 ay önce doğru düzgün bir çok harfi çıkaramıyordu ben çok doktora götürdüm pedegog a konuşma terapistine bana denilen şey kreşe göndermek oldu 6 aydır çok büyük düzeltmeler var tavsiye ederim hemen bir kreş yada oyun grubuna yazdirin