Merhabalar bayanlar bugün 42 gün oldu bebeğim e kavuşalı , sürekli uyuyor , ağlayınca hiç ağlatmıyorum hemen emziriyorum altını değişiyorum hemen uyuyor çok sakin bir bebek , gaz için biogai damlayı kullanıyorum bize çok iyi geldi güzel çıkarıyor
Geceleri bile 2 defa kalkıyor emiyor yatıyor
Normal mi acaba ?
Kilomuz ve boyumuz da yerinde