Hilalgunes hayır tatlandırıcı birsey kullanmadım o şekilde içti suan 4 aylik olduk ara ara pekmez koyuyorum ama maması tatlansın diye değil de pekmez içermek için koyuyorum raporumuz bizim bitti suan elimde 2 kutu mama var doktor rapor bitimine kadar ücretli alabilirsiniz dedi. Büyük ihtimalle ben normal mamaya geçiş yapicam