Newmommmm Siz eşittir ben. Benim eşim de sigara kullanmıyor. Ama ben resmen bağımlı olmuşum. Hamileyken bırakmıştım. Ama aşerdiğim günler de olmuştu. İçmek bile değil ısıra ısıra yemek istiyordum 🤦🏻♀️ hamileyken bıraktım son zamanlarda özellikle iyice bıraktığıma ikna oldum daha da başlamam herhalde dedim. Ama sadece şartlı bırakmışım. Bebeğim sütten kesildiği an sanki ilahi bir güç gelmiş gibi canım sigara istedi. Hadi 1 hadi 2 derken yine başladım. Bırakmak hiç istemiyor bir tarafım; diğer tarafım oğlun var oğlun ne sigarası diyor. Bir yanım e yaz akşamları nasıl balkon keyfi yapacaksın diyor bir yanım nereye kadar çocuğunu sigaradan uzak tutacaksın diyor. Şuan bırakmaya meyilli değilim, sanırım ilk önce kendini tamamen hazır hissetmek gerekiyor. Yoksa elimdeki dolu paketleri çöpe attığım, oruçluyken canımın sigara çekmediği çok oldu. Ama yok, sanırım eşiniz gibiyim.