Bmelis24 neden emmesin ki bunca bebek ikisini bir götürüyor. Ben günde 3, 4 kez veriyorum. Biri gece biri sabah biri de akşam. Gündüz hiç ihtiyaç olmuyor. Mamadan sonra mutlaka üstüne emziriyorum zaten kendisi de arıyor. Bence mama verince kötü giden bi şey yok. Üzme kendini canım 🙏🏻