Bebegimannesi Bu ciddi bir mesele ama. Seviyesi farklı oluyor her birinin de. Yeğenim 7.gün operasyon geçirdi alçıya alındı mesela. Sonrasında masajla devam ettiler ve özel bir ayakkabı kullandı ayağını sabit tutması için, ortasında demir falan vardı ayakkabının. İstanbul’daysanız Çapa’da bunun doktoruna gittiler bizimkiler. İsterseniz doktorun adını öğreneyim. Geçiştirme gibi geldiyse size başka doktora da sorun, dikkat edilmezse ileride sorun yaratabilir. Geçmiş olsun.