Oğlum 8 aylık daha dişler çıkmadı bugün ikindi ateş başladı çok huysuz ateşten ve diş sancısından uykuda inliyor yavrum resmen. Tetegal verdim zeytinyağ karanfil karışımım vardı onu sürdüm 4 saatte bir calpol veriyorum sirkeli su keza. Ateş 37.5 den düşmüyor bi ara 39 a fırlıyp bi an düşüyo hızlıca tekrar çıkıyo. Başka Önerilerniz var mı ? Sabaha kadar uyku yok belli deneyimleyelim en azından rahat uyusun yavrum elimi bırakmıyor. Bu Arada damak kabarmış salya bol akıyo her hangi öksürük hapşırma yok bende dişe yordum.