Simgetuna- bizim doğumdan sonraki kontrolde söylediler şuan daha 3 aylık olmadık ama Dr bize bu açıklığın normal olduğunu ve kapanmak üzere olduğunu söyledi 13 gün sonra 3 aylık kontrolüne götürecem o zaman belli olacak daha kapanıp kapanmadığı bize her hangi bir ilaç filan verilmedi normal yaşantısına devam edebilir dedi ama normal kontrollere götürdüğümde hala o hırıltısını duyabiliyor Dr ve söylüyorlar bana kardiyoloji Dr söylediği şey bu açıklık kapanır anne karnında bu gelişimi tamamlayamadığı için açıklık var zaten öyle korkulacak kadar çok değil az bir şey açıklığı dedi