Kızlar 2 aylık bebeğim var.. ilk başlarda bugüne kadar bebeğim 2 saat emmeyince göğsüm sertlesirdi hatta tanzikli gelirdi emerken kızım çok rahatsız olurdu.. şimdi sanki daha sık ve uzun emiyor aradan 2 saat geçse de artık göğsümde o sertlik kalmadı göğsüm boşalmış gibi ilk doğumum tecrübesizm haliyle.. hatta o göğüs sütle dolunca sertlesince sıcak basar terlerdim sonra usurdum .. sütüm azalmış olamaz bu durumda dimi ?