Oguzunannesii nur_eayni_h canım o gazdan benimki de aynıydı aksam uyanik kaldigi saatler boyunca emmek istiyordu gündüz mışıl mışıl uyuyordu gaz birikiyor malesef 3,5 ay sürdü böyle 😕 allah kolaylık versin 🤲
nur_eayni_h Oguzunannesii yapmayın ya o kadar sürdü mü😔 peki emmesi de hırçın mıydı? Benimki biraz düzgünce içiyor biraz göğüs ucumu çekiştiriyor bir bastırıyor ve ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum 🤦🏻♀️
Efsomhilom nur_eayni_h benimde memede kalmasi uyumasi cok hosuma gidiyordu ilk gunler vermedim emzik ama sonralar verdim
Oguzunannesii nur_eayni_h evet canım maalesef, meme reddi mi yapıyor onumu diyorsun meme reddide yasadık aglayarak bırakıyordu memeyi😕
nur_eayni_h Oguzunannesii bugün gittim doktora gazı var dedi. Demek ki bu yaptıkları ondanmış:( Allah Yardımcımız olsun
Busraa1020 nur_eayni_h Moana merhaba sünnetiniz oldu mu ? Şenol bey 8 aylıktan küçük bebeklere yapıyor mu ve lokal anestezi ile mi yapıyor yardımcı olabilir misiniz ?
yildizcihan nur_eayni_h benim kizimda oyleydi birakin emsin. Emin olun sonra iyiki diyeceksiniz. Cok guzel toparlayip kilo aliyorlar. Kendini guvende hissettigi icin sizin kokunuzu ariyor. Bende oyleydim cok yoruluyo insan ama sabret canim zmanla duzeliyor..🤗
nur_eayni_h yildizcihan ben de aynen öyle düşündüm canım ama hırsla emmesi göğüs ucumu çekiştirmesi bana neden böyle yapıyor sorusunu sordurdu:( Bugün de doktor kontrolümüz vardı ona gittik doktor gazı var dedi:( demek ki öyle yapma sebebi gazmış
Damlas nur_eayni_h metsil yerine sap simplex kullanabilirsiniz , daha etkili☺️ Düzenli kullanmak gerekiyor. Azaltır inşallah 🌺