ugurbocegmm ben iki yıldır Arçelik dikey şarjlı süpürge kullanıyorum toz torbalı tavsiye etmem bide ona mı para verip alıp durcaksınız sürekli diğerini boşaltırsınız çok güzel süpürüyo dysondan farklı yok ışıklı yatak altlarına kırılıyor benimki mor olan fiyatını bilmiyorum ama dysona göre düşük yani eminim özelliklerine bakarsanız anlarsınız zaten