benkosarim bebeğim küçükken gazlı olduğu için uzun zamandır kuru fasulye yememiştim.6 aylık oldu artık bişey olmaz dedim bu seferde pişik oldu🥺bezi altında uzun kalan bir bebek değil çok sık kaka yaptığı için yapar yapmaz değiştiriyoruz altını zaten.Birde pişik olan yerler popo kısmında değil de,ön tarafta cis degen yerlerde.