Sadesini hiç sevmemişti şimdi tekrar başlayacağız bu sefer meyveli alacağız doktor denememiz için çikolatalı muzlu ve çilekli verdi ama asla ağzına sürmediği için hangisinden devam edeceğimize karar veremedik, bence hepsi çok güzel ben bile içerim 😬 sizler nerelerde kullandınız hangi çeşidini alsam daha işlevsel kullanırım günde 2 kez içmesi gerekiyor