Bu zamana kadar hep lansinoh kullandım Hızlı akış, ama onun da hızlısı bile yavaş içerken yoruluyor çok zaten yememek içmemek için bahaneler arayan bebek bunu da çabucak bırakmaya başladı bitirmeden. Bitane chicco aldım oda her yere dökülüyor çevirmemle şaar diye akıyor öyle de istemiyorum yine bebeğim çektikçe gelsin ama Hızlı Hızlı aksın 😬😬