edaa12 insallah hemencik iyilesir minnoş. Ben bay bay night kullandim, cok memnun kaldim da grip doneminde iburaminzero surup vermisti doktor. Kiz bi uyutuyo bir uyutuyo cocugu, effsaaanneeee. Hastaligi bitti, valla yalan yok bi hafta daha kullandim. Bi senelik uykumu aldim inan ki. Tavsiye ederim. Ha bu arada iki gunde nenates ne oksuruk ne burun akintisi ne hirilti kaldi. Harika bi ilac