aysssnr benimde kuru ve lekeli. Yatmadan sabunlayıp tonikle temizliyorum sonra nemlendirici sürüyorum. Dışarı çıkarken güneş kremi sürmeden çıkmıyorum yoksa pul pul oluyor. Çok kalabalık ürünlerle bakım yapamam ben sıkılıyorum hemen. Bir bu rutini her gece tekrarlıyorum faydası var