Alminam2311 Bebeğim hala sesli gülmüyor kahkaha atmıyor gülümsüyor agu gugu diyo ama kahkaha yok normal mi ya kendi kendimi yiyorum mutlu edemiyor muyum bebeğimi
Tomyris Alminam2311 normal her bebek aynı zamanda gülecek diye birşey yok. 5. Ayı bittiğinde gıdıklama olmaksızın gülmeye başladı kızım sesli bi şekilde, ondam önce gıdıklayınca zoraki gülüyordu 1-2 kez.
[silindi] Alminam2311 ilk kahkahasını 4. Ayına doğru atmıştı sonra çok uzun süre atmadı denemediğimiz şaklabanlıklar kalmamıştı sjshshs 6. Aya geldiğimizde biraz tebessüme bile basıyor kahkahayı 😂 biraz daha bekle 🥰