Bebeğim 5 ay 9 günlük dedesi omzuna alıp oturttu gezidrdi öyle evin içinde ben korktum daha çok küçük bacaklarını açamaz falan dedim ama pek dinlemediler. Sonra omuzdayken bi anda ağladı içli içli gözünden yaş geldi nasıl kötü oldum hemen aldım kucağıma bastım sakinledi sustu ama o kadar korktum ki hiç öyle ağlamamıştı. Hemen susunca iyi iyi bişey yok korkma falan da dediler ama ben bilemiyorum şuanda da uyuyor bişeyi yok gibi gözüküyor ama öyle bi ağladı ki içli içli korkuyorum o yüzden acaba başka bişeye mi ağladı ne oldu hiç bilmiyorum fikrinize ihtiyacım var