annekusuu Kızlar bu gün sabahtan beri çok huysuz oğlum sürekli ağlıyor neredeyse toplam da 2 3 saat anca uyumuştur kucağıma geldi mi sakinleşiyor memede sakinleşiyor doymuyor mu acaba diyorum çünkü sürekli elini emmeye çalışıyor uykuya tam dalamıyor yerine koyduğum gibi uyanıyor çığlık falan atıyor normal mi bunlar büyüme atağı mı bunlar tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz kafayı yemek üzereyim
Melegimekavustum annekusuu gazı olabilir canım benim kızım 15 günlük başlamıştı bu söylediklerin. Gaız olduğu için sürekli emmek istiyor emdikçe gaz sıkıştırıyor. Çıkmaz Bi döngüye giriyorsun.
Celik02 annekusuu 22 günlük bebeğimle bende aynı sorunu yaşıyorum bugün gün içinde toplasan 2 3 saat anca uyumuştur memede hiç bir sıkıntı yok hatta uyuyo yatağına yatıyorum basıyo çığlığı (normalde çok sakin bir bebek) doymuyo diye mama da verdim yine aynı şekilde ağlama krizi gazını çıkarıyo bezini de kirletiyor huzursuz olması neden acaba diye düşünüyorum
annekusuu Melegimekavustum alttan da üsten de gazı çıkıyor çıkarmadan bırakmıyorum aslında ilk defa bu gün böyle oldu
Melegimekavustum annekusuu kundak yap kucağında sakinleşiyorsa bir süre öyle uyutmaya çalış. Valla 1.5 yaşında kızım ama o ilk 3 4 ay çok zor oluyor. 40 gün geceleri hep koynumda yattı, çok nadir reflü yatağı almıştım onda uyumuştur. Sıcak tut belki gazı daha vardır masaj yap ayaklarını ufak ufak hareket ettir. O dönemlerimiz hep böyle geçiyordu bizim. Bide beyaz gürültü deneyebilirsin.
annekusuu Celik02 bu gün 1 ay kontrolümüz vardı hiç bir şeyi yok dedi doktor araba da falan duruyor aslında normalde evet biraz gazlı çocuk ama gazı çıkınca uslu bir şekilde kendi kendine dalıyordu uykuya yani ne zaman geçer ki sütüm mu yetmiyor diye düşünmeye başlıyorum artık mamada vermek istemiyorum ilk gece hastane de vermiştik hep kusmuştu midesini bulandırıyor mama da
annekusuu Burcubkb emziği de meme gibi emiyor ben de doymadıgın dan şüphe ediyorum mama dışında ne yapabilirim
B1elf Ikinci bebegim ve bizde 28 günluğüz 1. Kızım kolikti gaz nedir iyi bilirim 2. De de sorunumuz 14 günlükken başladı memede kendini sakinlestiriyor kucagimda uyuyor koyunca bizimkide agliyor bu gaz var demek oluyor çıglik çıglıga agliyor kipkirmizi oluyor gazını alttan ustten cikariyor olabilir fakat bagirsaklarda dolanan çikmayan gaz var demek oluyor bu aglamalar geciyor hepsi 1 ay kontrolunuzde doktordan gaz ilacı istersiniz
Aysenurmetehan Aynı durum bizde de var 51 günlük olduk bu hafta aynı sorunları yaşıyoruz. Büyüme atakları olabilir 3. Haftada da oluyor diye okumuştum internette
[silindi] Gaz olabilir, ben de gazı çıkıyor zannediyordum ama meğersem gazı varmış çocuğumun. Ama googlea atak hesaplama yazıp hesaplıyor.com gibi bi site var ordan bakabilirsiniz. 40. Haftada doğum yapma tarihine göre gösteriyor.
Zeliff annekusuu kolik olabilir canım gaz sancısı çekiyordur belki. Emmek ister sürekli aç olduğundan değil rahatlattığı için. Ama emdikçe dahada gazlanır 2 saat aralıklarla emzirmeye çalış. İnternetten gaz masajı araştırıp yapabilirsin baya rahatlatıyor. Ilık suda iyi gelir.