H12345 evet 1 yıl da düzelecek diyorlar ama daha uzunca bir zaman istiyor ağır hasarli ve orta hasarli binalarida yiksalar ilceler de ev kalmayacak durum çok kötü biz hala konteynir bekliyoruz çogu insan hala cadirda malesef benimde bir cocugum var hataya donemiyorum suan baska sehirdeyim konteynir verilsin diye bekliyorum 2 aydir cocugum babasindan ayri bu yuzden 😔